Woman crying said why the departing man. Emotions girl love divorce

‘… AND WHY SHOULD ANYONE CARE?’

‘… AND WHY SHOULD ANYONE CARE?’ ‘… AND WHY SHOULD ANYONE CARE?’ ‘… AND WHY SHOULD ANYONE CARE?’ ‘… AND WHY SHOULD ANYONE CARE?’ ‘… AND WHY SHOULD ANYONE CARE?’

7 oktober 2015 By In Geen categorie

 

Waarom is de ene organisatie succesvoller dan de ander? Sinds ‘The Golden Circle’ (ook wel ‘Start with why’) van Simon Sinek weten we dat die vraag leidt naar ‘het waarom’ van de organisatie.
‘Waarom’ gaat niet om geldelijk gewin. Want dat is het resultaat. Bij ‘waarom’ gaat het om je purpose, je droom. Waar doe je het voor? Waarom bestaat je organisatie? ‘Why should you come out of bed in the morning… and why should anyone care?’ Als je niet weet waaróm, kun je ook niet goed bepalen hóe. En pas als het duidelijk is waaróm jij of je organisatie iets doet, kunnen mensen erin geloven. Op basis van dit inzicht help ik je jouw verhaal vertellen. Ik maak stapsgewijs tastbaar wie je bent, en help je je organisatie-identiteit te verbeelden en te verwoorden in een corporate story.

Share: Twitter | Facebook | Google+ | Pinterest

Geef een reactie